|
Indstilling til Yamaha-Rx-1020 reciever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2014 kl. 13:17 |
Hej REC
Er ved at sætte min receiver op efter rep. samt firmware opdatering. men er lidt i tvivl på instillingen på nedstående billede, om hvad jeg skal vælge? som standard står den på flat. Nogen ide? ![]() |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den der lyder bedst selvfølgelig
![]() Herhjemme synes jeg det er "front" men den satte den automatisk til "flat" ligesom hos dig - der står i manualen hvad de forskellige betyder mindes jeg - "front" giver resten samme karistika som fronthøjtalerne. |
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Okay nu har jeg været inde og kigge lidt på det, det giver alligevel en helt anden lyd hvis man vælger en af de andre, men hvad er så den rigtig lyd ? er det ikke at tage through? at bruge equalizer er vel at justere lyden men kilden er vel den rigtig lyd? eller har jeg misforstået noget
|
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
jeg har en yamaha 3067, og den er kørt igennem ypao alle 10 trin hvor den så har justeret alle parametre. efter den har gemt så står min på manuel. man kan så altid finjustere lidt her og der.
hvad står jeres på efter kalibrering. |
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
Med through går den uden om det hele og det valgte jeg at gøre på min 3020.
Redigeret af ReneJ - 06-Januar-2014 kl. 12:04 |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
hvis du vælger through, går du så ikke uden om ypao,
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
jo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |