recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstillinger Pana TX55AS650E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indstillinger Pana TX55AS650E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lind01 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lind01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indstillinger Pana TX55AS650E
    Sendt: 01-September-2014 kl. 19:12
Er der en herinde med ovenstående TV der har fundet det perfekte setup/indstilling på modellen som han/hun vil dele?? Har søgt i forskellige fora og anmeldelser unden at finde noget brugbart !
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juni-2008
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 19:20
Til top
Lind01 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lind01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2014 kl. 18:51
Takker....har indstillet ud fra forslaget, og det gav et meget mere naturligt og roligt billede.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 10:38
Er du ellers tilfreds med det ?

Hvad havde du før?

Til top
Lind01 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lind01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2014 kl. 21:26
Kommer fra et Pioneer 508 som jeg desværre blev skilt fra. Det nye har slet ikke samme dybe billede og sortniveau. Jeg har egentlig forsøgt at finde et brugt plasma, et Panasonic VT 60, men de hang ikke på træer. Så jeg endte med dette som et kompromis mellem pris og kvalitet, fik det for 8.000 kr i Elgiganten.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu