|
Indstillinger Pana TX55AS650E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lind01 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-September-2014 kl. 19:12 |
Er der en herinde med ovenstående TV der har fundet det perfekte setup/indstilling på modellen som han/hun vil dele?? Har søgt i forskellige fora og anmeldelser unden at finde noget brugbart !
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Lind01 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Takker....har indstillet ud fra forslaget, og det gav et meget mere naturligt og roligt billede.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Er du ellers tilfreds med det ?
Hvad havde du før? |
|
![]() |
|
Kommer fra et Pioneer 508 som jeg desværre blev skilt fra. Det nye har slet ikke samme dybe billede og sortniveau. Jeg har egentlig forsøgt at finde et brugt plasma, et Panasonic VT 60, men de hang ikke på træer. Så jeg endte med dette som et kompromis mellem pris og kvalitet, fik det for 8.000 kr i Elgiganten.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |