|
Indstillinger PX-P55VT30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2016 kl. 18:18 |
Arg!
I forbindele med køb af ny (brugt) receiver, og leg med ARC/ikke ARC mm, så fandt jeg et tip om, at lave en "self test" på min Panasonic TV. Det var bare ikke nævnt, at dette ville bombe tv'et tilbage til 0. Er der nogen der har nogle gode/kalibrerede billedindstillinger til dette tv, indtil jeg selv lige får tid til at hive en kalibreringsskive frem? Har fundet dem til 50VT30 på Flatpanels, men synes ikke helt den er der. ![]() Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kig lige den her igen, jeg mener det var via avforums at jeg lavede mine indstillinger
https://www.avforums.com/threads/panasonic-vt30-calibration-settings-thread.1463408/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |