|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
![]() |
||
Hey there, rart med noget input - men hvilken indgang kører du på med disse indstillinger (RF-antenne, digital sat-boks, selector (evt. HD)?) Personligt kører jeg med selector HD. Grunden til jeg spørger er at jeg mener at det der "digital noise reduction" ikke ændrer synderligt på mit tv - og i min verden er det bedst at slå alt det der digitale fnidder fra - eller hva?! Venlig hilsen Christian Juel |
|||
![]() |
|||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||
. Redigeret af bulk - 28-Januar-2007 kl. 13:53 |
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Helt sikker.. Bemærk, du samliger med Brugertilpasset, hvor jeg bruger Film. Der er enorme forskelle på de to, (synes jeg).
Det gælder desværre også for LCD.
|
|||
![]() |
|||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
||
Jeg bruger henholdsvis alm. antenne (når konen ikke gider tænder for Selectoren) og så selvfølgelig Selectoren (ikke HD)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Under introduktionen, hvor de bla. forklare forskellen på de forskellige indgange.
|
|||
![]() |
|||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
||
har haft mit pv60 37" i 9 dage og jeg er meget tilfreds! designet har ikke skræmt mig, kan faktisk godt lide det. Og jeg synes ikke mit brummer eller de blæsere larmer overhovedet. Med hensyn til indstilling, så billedet er simpelthen bare kanont flot. Der er ingen slanger her, ell brummen.... genskin ja der er jo glasplade foran men før havde jeg CRT og der var jo osse glas.... mit passer perfekt i stuen selv med glasplade.
Redigeret af bulk - 28-Januar-2007 kl. 13:57 |
|||
![]() |
|||
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Design er smag og behag, men jeg tror dog at de fleste kan nikke genkendende til at Pana PV60 ikke lever op til dagens/moderne tv design. Men godt du syntes det er flot Vedr. brummen så er der andre plasma og sågar Philips LCD 9732 37" ejere der har disse problemer. |
|||
![]() |
|||
romkuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Æv så dutter det ikke med at "stjæle" indstillinger fra andre Vedr. brugertilpasset/film mode: Jamen så forstår jeg bedre at dine indstillinger ser så underlige ud på min 32M71´er (mest farve indstillingen, der her er helt kønsløs på nivuea 30). Har dog også prøvet med samme instillinger på "film" mode og det hjalp ikke en dyt. Jeg har forsøgt dine instillinger på analogt RF, Digital DVB-T tilsluttet boks via SCART og via DVD afspiller. Undrer mig dog at der skulle være forskel på film kontra brugertilpasset. Er det ikke bare er par presets indstillinger som du selv kan ramme ved at indstille til "brugertilpasset" og indstille samme settings som på eks: film/standard. Hvad med "Farverum". Hvad står din/jeres til?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej alle. Jeg må bede jer om at holde jer til emnet. Dette skal ikke være endnu et emne om plasma, panasonic eller andet der ikke vedrøre Samsung M71. Samligning er god, men den her tråd er specifik om indstillinger på Samsung M71, så derfor undlad samligning. Kommer der flere kommentarer som ikke vedrører Samsung M71 og dets indstillinger, så slettes de, hård og kontant! På forhånd tak!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Bred
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu vi er ved SamsungM71, så frygter jeg lidt mit tv er defekt. Er der nogle af jer der har oplevet ekstreme støjstriber (horisontiale striber) i perioder? Det kommer hos mig med jævne mellemrum. Og det fjernes ved at slukket tvét og umiddelbart tænde det igen lige efter. Så kan der gå nogle dage, så er der intet, og pludselig er det der igen. Det starter som regl 15-20 minutter efter tvét er tændt, så starter det meget småt, men tager til i løbet af de næste 5-10 minutter. Jeg har optaget en lille film som viser fænomenet. Det er bestemt ikke godt Filmen kan ses her: http://akvariet.terrabyte.dk/samsungm71.mpg og fylder ca, 4.4MB Og til dem der er i tvivl. Det er tvét som laver disse striber.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg glemte lige at sige, at filmen er godtnok taget mens min medie center afspiller (en screensaver) men fænomenet optræder uanset hvilket signal det modtager. Om det er antenne, scart eller vga. Har desværre ikke fået testet med hdmi, da den eneste enhed jeg har med hdmi, den selvfølgelig er gået i stykker.
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |