|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 05-November-2011 kl. 11:45 |
Tænkte at jeg ville dele mine settings med jer. Bruger AVS HD 709 - Blu-ray & MP4 Calibration til at indstille efter, og syntes det giver et okay resultat. Samsung UE40D5005 EDIT (16-11-2011) Dagslys Billede: Standard Baggrundslys: 13 Kontrast: 92 Lysstyrke: Skarphed: 20 Farve: 31 Tone: Skærmjustering: Skærmtilpasning Sort tone: Fra Dyn. Kontrast: Fra Skyggedetalje: Fra Gamma: 0 Faverum: Auto Hudfarve: 0 Kantforbedring: Fra Bevægelselys: Fra Ekstra bevægelse: Fra Farvetone: Digital støjfilter: Fra MPEG-støjfilter: Fra HDMI, Sort: ############################################################### ############################################################### Mørkt rum Billede: Film Baggrundslys: 8 Kontrast: Lysstyrke: Skarphed: 18 Farve: 46 Tone: Skærmjustering: Skærmtilpasning Sort tone: Fra Dyn. Kontrast: Fra Skyggedetalje: Fra Gamma: 0 Faverum: Auto Hudfarve: 0 Kantforbedring: Fra Bevægelselys: Fra Ekstra bevægelse: Fra Farvetone: Digital støjfilter: Fra MPEG-støjfilter: Fra HDMI, Sort: ############################################################### ############################################################### ATI Settings: Pixel Format: RGB 4:4:4 Pixel Format PC Standard (Full RGB) Video Settings: Sellect the deinterlacing mode: Vector adaptive Pulldown detection: On Alt andet er deaktiveret under Video Settings ############################################################### ############################################################### Bruger MPC-HC til Blu-ray som jeg laver et 100% rip af og "pakker" i MKV MPC-HC Settings: Render Settings> Output Range: 16 - 235
Redigeret af msl - 16-November-2011 kl. 11:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |