recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indstillinger til PV700 p ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIndstillinger til PV700 p ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maxus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Indstillinger til PV700 p ?
    Sendt: 21-Juli-2007 kl. 22:30

Så kom der endelig en flad hjem til mig i dag

Havde egentlig udset mig en Pana PX70, men endte med en TH 42 PV700 i stedet primært pga. den forbedrede lyd, som vitterlig er god alt taget i betragtning. Billedet er også rigtigt, rigtigt godt out of the box, men har en mistanke om at det kan blive en del bedre, så mit spg. går på om der er nogen der har nogle forslag til indstillinger???

Købte også en Pana recorder DMREX 77, men der er første indtryk nu noget tøvende. Skuffen og fronten på kabinettet virker meget plasticagtig og utrolig skrøbelig. Det er mig ufatteligt, at man til en maskine til 4500,- ikke kan ofre 150-200,- til en ordentlig skuffe. Selve billedkvaliteten virker dog umiddelbart meget fornuftig.

Nå, jeg skal ind og pille lidt mere....

Maxus

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 22:38

Hej maxus

Først tillykke med dit nye tv , der har været skrevet stolpe op , stolpe ned om indstillingerne på PX/PV , men en meget kort opsummering er , sæt alle indstillinger til ca 40% , og slå alle filtre fra , og kør så ( evt ) break in dvdèn her fra recordere

God fornøjelse

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2007 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej maxus

Først tillykke med dit nye tv , der har været skrevet stolpe op , stolpe ned om indstillingerne på PX/PV , men en meget kort opsummering er , sæt alle indstillinger til ca 40% , og slå alle filtre fra , og kør så ( evt ) break in dvdèn her fra recordere

God fornøjelse

MVH

Men hvordan skal indstillingerne være, når man er "smadret" (eller hvad break-in nu hedder på dansk) TV'et, for at de er mest muligt naturtro??

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu