Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Sendt: 11-November-2007 kl. 22:05 |
Jamen fumper - nu ved jeg ikke om jeg helt forstår dit spørgsmål rigtigt, men Otto og jeg arbejder faktisk på et arrangement i Kastrup til næste år. Så Otto har ikke behov for at bukke
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
fumper
Guld medlem
Oprettet: 02-Juli-2006
Point: 1062
|
Sendt: 11-November-2007 kl. 22:37 |
Sejt, bare skriv mig op :-D
|
 |
Thomas L
Bruger
Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 56
|
Sendt: 12-November-2007 kl. 10:51 |
Hej
Jeg har også haft fornøjelsen af kigge på udstillingen.
Der er rigtig meget fedt ud styr. Ingen tvivl om det. Jeg synes dog der var en for stor vridning over mod det ekstremt dyre udstyr.
Tidligere var der mere i mellemklassen som audiovector, arcam, samt en hel del tilbehør i den overkommelige afdeling. Det synte jeg ikke jeg kunne finde. Jeg havde håbet på at få en snak om nogle kabler m.m. inden for et humant budget. Og så evt få noget med i posen hjem...
Jeg lyder nok lidt knotten men det er ikke noget problem at blive imponeret over udstyr til mange hundrede tusinde af kr. Og hvis ikke det kostede kassen var det demo'er med "simpelt" jazz som mest henvender sig til en type kunde.
Med andre ord savnede jeg udstyr som kan få plads i de flestes stuer.
Jeg savnede også noget mere surroundudstyr.. er det bare mig eller hvad synes i andre?
Thomas
|
 |
patfigs
Bruger
Oprettet: 04-April-2007
Point: 124
|
Sendt: 12-November-2007 kl. 16:18 |
Thomas L skrev:
Jeg savnede også noget mere surroundudstyr.. er det bare mig eller hvad synes i andre?
|
Meget enig, hvis man ikke er villig til at lægge 50K, så var det ikke særligt meget at komme efter
Mvh Patfigs
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 12-November-2007 kl. 20:01 |
Hother skrev:
Jamen fumper - nu ved jeg ikke om jeg helt forstår dit spørgsmål rigtigt, men Otto og jeg arbejder faktisk på et arrangement i Kastrup til næste år. Så Otto har ikke behov for at bukke |
Jeg kan også afsløre at det ikke bliver det eneste jeg kommer til at foretage mig på djævleøen, jeg skal nok tage revanche for dem der mener der sker for meget i Jylland... 
Jeg LOVER at der bliver et arrangement et sted i København inden jul. Jeg har mange ting jeg gerne vil udbrede, så det ene udelukker ikke det andet. Det første der sker, bliver formentligt at jeg vender tilbage med TV-konceptet, når Lumagen Radiance-scaleren er på plads igen, og så bliver det formentligt i kombination med en Pioneer plasma. Nu har jeg vist det bedste jeg p.t. kan med LCD, så må plasma stå for tur... Jeg tror i virkeligheden aldrig jeg har lavet en demo hvor jeg har haft kompromisløst fokus på at levere det bedste billede på en fladskærm, uanset pris. Det kunne jo egentlig være meget morsomt...
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
|
Sendt: 12-November-2007 kl. 20:07 |
Thomas L skrev:
|
For begges vedkommende: Det er dyrt at tage på udstilling. Mange producenter vælger at tage på enten KT-messen eller KBH-messen (forudsat at man er leverandør til KT, går jeg ud fra), og så er det helt naturligt at man tager på dén hvor kundegruppen passer til éns koncept. Nogle leverandører tager endda kun afsted hvert andet år, fordi det er et stort arbejde og koster en del penge. KT-messen er generelt mere mainstream.
|
 |
RMB4Y
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2006
Point: 173
|
Sendt: 13-November-2007 kl. 17:56 |
Hej Otto
Jeg havde også den fornøjelse at besøge din stand 322 og tak for det.
Jeg ser frem til et besøg på djævleøen og få en Plasma-oplevelse gerne med Pioneer og meget gerne se hvad scaleren kan gøre ved alm. Tv-signal
På forhånd tak til de involverende
PS jyderne har flere penge til TV for de spare på mad budgettet med det ordsprog der hedder:
" hvorfor smide det ud når man kan skide de ud "
|
 |
hifi-mig
Ny bruger
Oprettet: 15-Oktober-2007
Point: 5
|
Sendt: 13-November-2007 kl. 20:09 |
Hejsa alle sammen.
Endelig fik jeg mig taget sammen til at få set og hørt et vincent produkt "in real life".
Det var en fornøjelse, at høre den Nye Eagels plade på anden sal, hvor importøren af Vincent havde til huse.
Inden jeg gik igen, havde jeg spist af slikskålen til en hel maveonde, som de havde stående til frit afbenyttelse.
Nu mangler jeg bare som de sidste, at beslutte mig for den rigtige samsætning for min pengepung, som indholder max.......25klik.
Heri skal jeg bruge forstærker-CD samt højtalere.
Forslag til sammensætning modtages gerne, da min viden som expert
er afgrænset.
Hilsen Hifi-mig.
|
 |
HighPerformance
Ny bruger
Oprettet: 14-November-2007
Point: 1
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 13:25 |
CSN Teknik skrev:
Montana leverede en flot lyd, men 300K er temmelig meget for et par højtalere, men for pokker en flot lyd.
|
Hej Christian,
Så er det en meget stor fornøjelse for mig at meddele dig, at prisen er 150K for TO STYK højttalere - rent bargain ikk' 
Ellers dejligt at læse dit positive indspark omkring hele oplevelsen 
|
High-Performance Audio. Dansk importør og forhandler af Montana Loudspeakers, PBN Olympia og Straight Wire samt forhandler af Bertram Audio.
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
|
Sendt: 14-November-2007 kl. 13:28 |
Kedeligt at jeg ikke havde tid til at tage derind, havde ellers en kami der arbejder derinde, som kunne havde skaffet mig derind, selvom det ikke var dyrt eller noget.
|
|
 |
CSN Teknik
Guld medlem
Branchemedlem
Oprettet: 20-Februar-2007
Point: 1091
|
Sendt: 16-November-2007 kl. 22:23 |
HighPerformance skrev:
CSN Teknik skrev:
Montana leverede en flot lyd, men 300K er temmelig meget for et par højtalere, men for pokker en flot lyd.
|
Hej Christian,
Så er det en meget stor fornøjelse for mig at meddele dig, at prisen er 150K for TO STYK højttalere - rent bargain ikk' 
Ellers dejligt at læse dit positive indspark omkring hele oplevelsen  |
Undskyld jeg fik oplyst den forkerte pris. Men rart at høre en super højtaler i særklasse.  Rigtig gode kabler der var sat på. Det er sjovt for os almindelige at lytte på en så fremragende lyd gengivelse
|
Mvh.Christian
CSN Teknik
Integra.Elac.Velodyne.MKSound.KEF.CSN CustomCables.
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 18-November-2007 kl. 22:52 |
Hej Alle
Så fik vi også vores billeder online:
|
|
Vi tog på HiFi & Surround udstillingen i København i weekenden d. 10-11 nov.07. Allieret med et kamera, tog vi en runde blandt de mange udstillere. Her er billederne. |
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |