|
in-ear headphones med Active Noise Cancelling |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mcp_dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2017 kl. 16:03 |
Jeg er i markedet efter nogle in-ear active noise cancelling hovedtelefoner.
PT står jeg mellem_ Bose QC 20 Fordel: god ANC. god batteritid. Kan bruges selv om den løber tør for strøm Ulempe: Med ledning. Bose QC30: Fordel: Blluetooth uden ledning. Bedre lydbillede end QC20 Ulempe: ubrugelig hvis den løber tør for strøm, NC ikke så god som QC20 B&O Beoplay E4: Fordele: Skulle have exceptionel god ANC og lyden helt i top. Lang batteritid Ulempe: Med ledning. earbuds sidder ikke så godt fast. Der er ikke mange reviews af E4 endnu. Hvis der er nogen der har noget hands-on erfaring med disse er jeg meget interesseret i at høre om det. Specielt om Beoplay E4. Men også hvis nogen har andre in-ear hovedtelefoner med active noise cancelling. Jeg ved godt at over-ear headphones med ANC ofte er bedre men det er ikke en mulighed for mig. |
|
Det er en generel misforståelse at mænd er tiltrukket af store bryster.
- Mænd er tiltrukket af tilgængelige bryster! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |