recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - INFO: Loewe I SOUND - subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketINFO: Loewe I SOUND - subwoofer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
frydendal Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: INFO: Loewe I SOUND - subwoofer
    Sendt: 02-September-2009 kl. 14:03

Hej Recordere

Jeg købte for under 2 år siden lidt Loewe grej - et 26" Individual Selection til soveværelset, et 32" Induvidual Selection HD+, en Loewe DVD-optager, en Loewe I SOUND sub samt lidt Loewe højtaller - alt i alt brugte jeg en pæn sum penge i det lokale Loewe Galleri som i mellem tiden er gået konkurs ;-(

Nok om det... den 28. juni d.å. brød min Loewe I SOUND sub i brand under brug, ungerne så lidt Playhouse - ved henvendelse til Loewe skete der intet med tiden lykkes det dog at få servicechefen i tale og jeg fik tudet ørne fulde om et mit TV ikke kunne tage skade m.v. og at Loewe have givet forhandlerne besked om brand faren i selvsamme type subwoofer men krævede ikke en tilbagekaldelse og vi som kunde hørte intet før "lortet" stod i lys luge.

Ny I SOUND sub belv indkøbt for ca. en uge siden og efter tilslutningen til TV´et opdaget jeg at den var helt gal... Klipper i lyden og jeg må tit og ofte genstarte TV´et for at få lyd på igen... Altså med det som ikke kunne ske.

Så nu er det på den igen.... og god ved om børnene når at se julekalender?...

Mit budskab til andre Loewe kunder med I SOUND subwoofer - skynd jer at finde ud af om jeres sub er omfatte af risicien om brandfare inden den går op i røg...

PS. mon ikke vi bruger pengende hos B&O næste gang...? De kan tilsyneladende levere en noget bedre service en tilfældet i denne sag!...

Frydendal

Til top
kim olsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Point: 1384
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2009 kl. 14:31

eh, jeg ville rette henvendelse til forbrugerstyrelsen med det samme, en ting er at subben bryder i brand (det bør ikke kunne ske, og det har jeg ALDRIG hørt om før, andet end hvor man har gjort det med fuldt overlæg ved DIY konstruktioner)- Men...

Jeg finder det yderst betænkeligt at man har kendt til brandfaren men alligevel fortsat har bragt produktet i omsætning/ikke tilbagekaldt det, så få straks fat i forbrugerstyrrelsen, loewe trænger til et rap over nallerne der kan mærkes.

Redigeret af kim olsen - 02-September-2009 kl. 14:32
Crown - there is no substitute.
Til top
Simba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Maj-2008
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 16:33
Hej Frydendal.