Hej Recordere
Jeg købte for under 2 år siden lidt Loewe grej - et 26" Individual Selection til soveværelset, et 32" Induvidual Selection HD+, en Loewe DVD-optager, en Loewe I SOUND sub samt lidt Loewe højtaller - alt i alt brugte jeg en pæn sum penge i det lokale Loewe Galleri som i mellem tiden er gået konkurs ;-(
Nok om det... den 28. juni d.å. brød min Loewe I SOUND sub i brand under brug, ungerne så lidt Playhouse - ved henvendelse til Loewe skete der intet med tiden lykkes det dog at få servicechefen i tale og jeg fik tudet ørne fulde om et mit TV ikke kunne tage skade m.v. og at Loewe have givet forhandlerne besked om brand faren i selvsamme type subwoofer men krævede ikke en tilbagekaldelse og vi som kunde hørte intet før "lortet" stod i lys luge.
Ny I SOUND sub belv indkøbt for ca. en uge siden og efter tilslutningen til TV´et opdaget jeg at den var helt gal... Klipper i lyden og jeg må tit og ofte genstarte TV´et for at få lyd på igen... Altså med det som ikke kunne ske.
Så nu er det på den igen.... og god ved om børnene når at se julekalender?...
Mit budskab til andre Loewe kunder med I SOUND subwoofer - skynd jer at finde ud af om jeres sub er omfatte af risicien om brandfare inden den går op i røg...
PS. mon ikke vi bruger pengende hos B&O næste gang...? De kan tilsyneladende levere en noget bedre service en tilfældet i denne sag!...
Frydendal