|
INFO: Yousee skruer op for hastigheden, |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | ||
TehTDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2011 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Da jeg startede med Yousee i 2009 startede 20/2, som så blev opgraderet automatisk til 20/3-20/4 og efterfølgende igen opgraderet gratis til 25/5 for så til sidst at blive opgraderet til 80/10 uden beregning og ville egt slet ikke væk fra den hastighed da den var uden FairUse. Men det kom der så desværre ret hurtigt på og jeg havde lyst til at skifte væk, men der findes bare ikke andre alternativer >.<. Har så måtte opgradere mod betaling til en 100/20 da jeg rendt mod deres forbandede forbrugsluft og det har da hjulpet, men det er stadig ikke optimalt.
Men skal nok ikke lige forvente en opgradering i nærmeste fremtid. |
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Hvad er fairuse-grænserne på?
|
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
Det kan du forholdsvis nemt se på YouSee's hjemmeside .. :-)
Fair use pr. md.: 15/3 Mbit: 500 GB/md., 25/5 Mbit: 900 GB/md., 50/20 Mbit: 900 GB/md., 100/20 Mbit: 3.000 GB/md. /Kim
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
|
Men hvad er grænsen så for min 60/12 de på eget initiativ har opgraderet til 80/30?
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Mon ikke så at det ligger på omkring 2Tb, det er da ganske meget. Har kun 500 GB forbrug, men selv med et pænt forbrug på IP-TV, udover forbrug med PC/Tablet, er jeg et stykke vej fra at nå maximum. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|
Ja, det er jo lige det .... ![]() Denne tråd startede med at YouSee opgraderede til hastigheder som ikke eksisterede officielt på deres side, så jeg ville gætte på at fair use grænsen forblev uændret, men det er ikke nemt at vide .. /Kim
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
I den mail jeg fik, stod der at det var det samme som før. Så ingen ændring i det.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
|
Fol også opgraderet min 60/12 til 100/20mbit i dec. som jeg betaler 300kr for, det er sku godt at priserne er på vej, ned for ordentlig hastighed. 300/60mbit kommer til at koste 450kr, og starter udrulning på fyn. Mit skulle blive aktivt d. 16 Men ja, det er da træls at blive "snydt" med en 80/30 til samme pris, ring da til dem og brok jer |
||
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
|
Så er der også dem der betaler 399 for en 100/20.. Savner godt nok en officiel udmelding fra Yousee snart.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
|
Ja det smager jo unægtelig af, at os der i forvejen har den højeste hastighed tilbudt i området, kan man ikke malke mere og derfor bliver vi negligeret.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
|
Nu opgraderer de officielt 15/3 til 30/6 til 219 kr. Den hastighed jeg har haft siden april sidste år. Jeg har også lige fået en mail om det. Jaja. |
||
![]() |
||
Danni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Sted: Odense , Fyn Status: Offline Point: 163 |
|
Sjovt som priserne svinger, jeg har 100/30 til 349,-
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |