|
infocus x9 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
godowsky
Super bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Status: Offline Point: 357 |
Emne: infocus x9 Sendt: 27-Januar-2009 kl. 11:58 |
Hej, - jeg vil lige høre om I på nogen måde kan anbefale en infocus x9 projektor. Den kan fåes for ca. 4200 kr. her http://www.projectorpoint.co.uk/projectors/InFocus_X9.html Den skal bruges til film, ps3 og en fodboldkamp en sjælden gang. Jeg går kun efter noget der er brugbart, - jeg er ikke feinsmecher overhovedet, - jeg har før set film på nogle ganske almindelige kontor projektorer og det var helt ok. Så altså, - det jeg ønsker at vide er om det er helt spild af penge, - den får jo nogenlunde gode anmeldelser rundt omkring på nettet.
vh Godowsky |
|
|
|
henrik-t
Guld medlem Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 13:00 |
Det er en super PJ til pengene, så hvis den rammer dit budget køb den,..
Dertil skal du huske på der skal kable til (Hdmi), plus projector screen og beslag hvis den skal hænge i loftet. Men husk lige at tjekke ud men throw , fra væg til væg hvor stort billede den kan lave og om det passer dig i den størelse.. Så mål den længde du har, husk på der skal trækkes nogle cm af i hver ende pga kablerne bag på PJ og at lærdet kommer lidt ud fra væggen.. Du kan finde info omkring throw her..: http://www.projectorcentral.com/projection-calculator-pro.cf m Redigeret af henrik-t - 27-Januar-2009 kl. 13:06 |
|
+100HD Film
|
|
godowsky
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 13:18 |
Hej og tak for svar, - Vil lave et udspændt lærred på en væg, - rummet er nok ca. 20 m2. Siddeafstanden er nok ca. 4 meter. Hvad er den absolut billigste lærredsløsning der blot skal være bedre end en væg med savsmuldstapet?
Redigeret af godowsky - 27-Januar-2009 kl. 13:20 |
|
|
|
godowsky
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 13:54 |
Nå nu har jeg købt den, - ca. 4400 inkl fragt, - det er til at leve med. Igen tak for hjælpen.
vh
Godowsky |
|
|
|
godowsky
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 15:05 |
|
|
godowsky
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 17:23 |
og så lige et 2 meter bredt rullegardin fra IKEA, - så skulle den være der ;)
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/30049514
|
|
|
|
vacDK
Super bruger Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Sendt: 28-Januar-2009 kl. 09:57 |
Det link du linker til er altså kun 1 meter bred. hov.. man kan jo vælge størrelser.. rigtig smart ;) Redigeret af vacDK - 28-Januar-2009 kl. 10:03 |
|
godowsky
Sendt: 29-Januar-2009 kl. 14:52 |
Skal lige høre en ting, - jeg bruger ps3 som blu-ray afspiller, - min forstærker har IKKE optisk eller hdmi (den er gammel), - jeg bruger mit px80 analoge udgang til at koble lyden til min forstærker, - altså hdmi fra ps3 ind i tv og så analog ud og ind i min forstærker. Nå jeg nu skal have min ps3 til at spille med infocus x9 så er jeg vel nødt til at købe en eller anden slags hdmi spilitter således at lyden stadig går gennem mit tv og billedet så bare går igennem både px80 og infocus x9? Er der en anden løsning uden at skulle skifte forstærker?
vh
Godowsky |
|
|
|
crapdog
Ny bruger Oprettet: 03-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 03-Februar-2009 kl. 21:35 |
Fik du købt X9:an fra http://www.projectorpoint.co.uk/projectors/InFocus_X9.html ? Nogle problemer med købet?
Funderer på at købe fra samme leverandør. Hilsen Magnus |
|
Switzer
Ny bruger Oprettet: 04-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 04-Februar-2009 kl. 11:30 |
Hejsa Jeg overvejer også selv at købe denne projektor, men er lidt nervøs for om jeg ser disse berømte regnbuer. Derfor ville jeg da gerne se projektoren før et eventuelt køb. Er der nogen der ved om der findes et sted i århus(eller i nærheden), hvor man kan få en demonstration. Har forsøgt Hifi-klubben, men de kan ikke vise den. Hilsen switzer |
|
godowsky
Sendt: 08-Februar-2009 kl. 09:59 |
Altså, - jeg aner ikke hvad regnbuer er, bortset fra dem man kan se i naturen, -
projektoren er super, - jeg bestilte den 27 jan og havde projektoren den 29 jan. Alt virker og der følger ovenikøbet en ledning med "dansk stik" med i pakken. Det er en wow oplevelse hver gang. vh Godowsky PS jeg bor ikke i nærheden af Århus desværre. |
|
|
|
vacDK
Super bruger Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 262 |
Sendt: 06-Marts-2009 kl. 16:42 |
Hvor bestilte du den henne ? :) |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |