|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HyBBe ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 09-December-2011 kl. 20:26 |
![]() De ting jeg har markeret med rødt mangler jeg informationerne på. De tal jeg allerede har skrevet har jeg noteret ned fra mit Mediacenter. Kan i hjælpe ? Det eneste Yousee har kunnet hjælpe mig med er et SID nummer, som jeg selv tror står for "Service ID" Redigeret af HyBBe - 09-December-2011 kl. 20:29 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Kan din DVB software ikke auto-scanne udvalgte frekvenser? Kanalerne ligger med 8 MHz intervaller, bortset fra VHF og de nederste S-bånd, der er det 7 Mhz, se her (kanalliste for København).
Nogle gange skal man indtaste en "transponder" liste med disse MHz-værdier, men derefter plejer softwaren at kunne scanne resten (som PMT PID). Worst case, hvis man ikke ved hvilke frekvenser der bruges til DVB, så tager man alle frekvenser ("blind scan"). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Jeg kan bidrage med at alle 3 kanaler likker på frekvens 730000
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Måske du skulle fortælle lidt om den software du bruger. Du har et tuner kort og et software program. Måske gør du det hele mere besværligt end det behøver at være. I fx DVBviewer bruger man en transponderliste for yousee og så scanner man bare med den. Meget enkelt. En sådan liste følger der faktisk med til DVBviewer. Det kan man ikke regne med hvis det er et andet software program man anvender. Men ellers bruger man til yousee symbol rate 6875 kS/s og QAM 64. når man scanner. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |