Sad lige og kiggede lidt efter en ny strømforsyning til min PC - og kom til at kigge på producentens beskrivelse af varen.
Prøv lige at læse denne og tæl antallet af fuldstændig ligegyldige buzzwords, floskler og superlativer om alt muligt andet end lige netop strømforsyningen og dens specifikationer:
The Real Power for the Ultimate High Definition Gaming Experience Unleashed! Ultra-High End Image reality calls for increasing processing power to handle the graphic complexity. Cooler Master's all new Real Power M620 Modular PSU answers to the call for the most reliable power source to back up the elite technology to deliver excellent performance and superb image quality. Real Power M reliably powers the cards while you enjoy the out-of-this-world gaming experience.
Jeg ligger flad af grin - doh, hallo idioter - det er en strømforsyning - den leverer strøm - intet andet. Den leverer ikke "Ultimate High Definition Gaming Experience" eller "Ultra High-End Image Reality" eller "increasing processing power to handle the graphic complexity" eller "superb image quality" eller "out-of-this-world gaming experience" - den leverer nogle volt, watt og ampere - fortæl mig dog istedet noget om dens evner til dette.

Redigeret af spawn - 09-April-2008 kl. 19:55