|
Infuse for macOS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2018 kl. 22:06 |
Jeg er de sidste par dage begyndt at bruge Infuse på mit AppleTV, iPad og iPhone.
Det er klart den bedste videoplayer jeg har prøvet. Mit eneste problem er, at de ikke laver en videoplayer til mine Macs. Kender i et godt alternativ til Infuse, som virker på Mac. Mit eneste krav er at videoplayeren skal kunne streame fra en FTP server.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vlc
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
eller kodi - det er derfor man har "mediecentersoftware" på desktop operativ systemer.
Men VLC er så afgjort swiss army knife til videoafspilning, uanset hvilken platform du er på.
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Hvordan bruger man VLC fra en FTP server med login? Synes ikke jeg kan få det til at virke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |