recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Infuse og TV serier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Infuse og TV serier

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Infuse og TV serier
    Sendt: 01-Juni-2020 kl. 19:03
Hej.

Hvordan tilføjer man TV serier i Infuse så det bliver overskueligt og "Netflix agtig"

Jeg vil gerne ha' at serierne ligger mappe vis og når du klikker ind på en serie får du et billede af hvert enkelt afsnit fra TVDB og gerne med episode titel osv.

Skal alle TV serier i samme mappe, eller kan man godt ha' en mappe med både TV serier og film? Fx. har jeg både Turtles serier og Turtles film, kan de komme i en samlet Turtles mappe?

Hvordan skal de navngives?
Jeg har dem som følgende:

Justice League Action.S01.E01
Justice League Action.S01.E02

osv. med EN billede fil som hedder folder.jpg af TV serien.

Mine film er delt ind i forskelige mapper fx. "Disney klassiker" og "Familie film" under en hoved mappe som hedder "Børn" med en jpg-fil af samme navn fx:

ANGRY BIRDS FILMEN.jpg
ANGRY BIRDS FILMEN.mkv
BEE MOVIE - DET STORE HONNINGKOMPLOT.jpg
BEE MOVIE - DET STORE HONNINGKOMPLOT.mkv

Her får jeg det cover jeg gerne vil have på, jeg får dog ikke meta dataen med hvilke skuespiller der er med i filmen osv.

Kan man ikke både ha' sit eget billede og samtidig får meta dataen?

Undskyld det blev lidt langt, jeg håber at der er nogle der vil hjælpe
Jeg har prøvet at læse lidt om det på engelsk men uden held

Såden her har jeg indstillingerne, skal de ændres?












Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 09:46
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 09:47
Jeg har bare lagt de forskellige afsnit i en mappe der hedder Serier. Hvis navngivningen er i orden lægger Infuse selv alle afsnit sammen i en samlet serie.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 10:14
navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex
Jeg mener ikke, at det har nogen betydning, hvis man i Kodi anvender punktum som skilletegn - Kodi burde ikke reagere på punktum, og jeg har testet "TITEL.EXX.SXX" med succes i Kodi.

Syntaks i Kodi for serier (se afsnit 6.3):

... men om det samme gælder for Infuse ???
miri
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex

Det har ingen som helst betydning i Infuse. Den forstår godt hvis du bruger punktum, mellemrum, bindestreg eller underscore.



Redigeret af Deschain - 02-Juni-2020 kl. 11:55
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex


Det har ingen som helst betydning i Infuse. Den forstår godt hvis du bruger punktum.
punktum er præfiks til fil typen. Så det kan være den bliver forvirret. Og det er en god ide at følge den officielle retningslinjer hvis man skal være sikker på det virker
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex


Det har ingen som helst betydning i Infuse. Den forstår godt hvis du bruger punktum.
punktum er præfiks til fil typen. Så det kan være den bliver forvirret. Og det er en god ide at følge den officielle retningslinjer hvis man skal være sikker på det virker

Det er noget sludder, når de officielle retningslinjer er at man kan bruge punktum...
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex


Det har ingen som helst betydning i Infuse. Den forstår godt hvis du bruger punktum.
punktum er præfiks til fil typen. Så det kan være den bliver forvirret. Og det er en god ide at følge den officielle retningslinjer hvis man skal være sikker på det virker


Det er noget sludder, når de officielle retningslinjer er at man kan bruge punktum...
jeg må medgive jeg ikke læste det før jeg svaret. Men når punktum er involveret så skal man passe på.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

navngivning af serier er ikke Justice League Action.S01.E01

det skal være Justice League Action - S01E01 uden punktum som sådan som jeg har skrevet det her. detr ville undre mig at infuse skulle bruger andre syntakser end kodi og plex


Det har ingen som helst betydning i Infuse. Den forstår godt hvis du bruger punktum.
punktum er præfiks til fil typen. Så det kan være den bliver forvirret. Og det er en god ide at følge den officielle retningslinjer hvis man skal være sikker på det virker


Det er noget sludder, når de officielle retningslinjer er at man kan bruge punktum...
jeg må medgive jeg ikke læste det før jeg svaret. Men når punktum er involveret så skal man passe på.

Sjovt som du vil have det sidste ord ... LOL Man skal jo netop IKKE passe på med punktum når det er Infuse...
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

 jeg må medgive jeg ikke læste det før jeg svaret. Men når punktum er involveret så skal man passe på.

Sjovt som du vil have det sidste ord ... LOL Man skal jo netop IKKE passe på med punktum når det er Infuse...

Wacko LOL LOL LOL
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2020 kl. 18:32
Tak for beskederne. Jeg kan dog stadig ikke få det til at virke

Jeg har prøvet både med punktum og mellemrum og den blander stadig det hele sammen. Nogle af serierne ligger i en hovedmapper som jeg gerne vil have (en mappe for Mr. Bean, en mappe for Lego Friends osv) andre af mine serier ligger afsnittene løst uden de er i mapper med nogle underlige billeder.



Jeg har prøvet både at have en folder.jpg og poster.jpg og uden, men der er ingen forskel.

Jeg er ved at få lange n0sser af det her nu



Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu