|
Infuse og TV serier |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal ikke give op , men ja det ser sgu underligt ud...
Jeg har 4 stk NAS (16TB) , og alle mine Serier og Blu-ray film ligger her. Vil anbefale at du kun "roder" med 1 serie , og får den til at ligge/være rigtig. Jeg har på hver nas 1 mappe der hedder serier , og i denne ligger så hver serie for sig fex ( The Sopranos) , og inde i hver ligger de sådan...fex… The_Sopranos_S01E01 The_Sopranos_S01E02 osv osv Ved ikke om det hjælper.. MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
Som jeg læser på Apples support side, så skal du oprette én mappe, som f.eks. hedder "Series". Heri ligger du alle afsnit af alle serier. Og forudsat navngivningen er korrekt, vil det vises korrekt i Infuse.
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Hej...Ja , men efter "series" i den mappe , har jeg så en mappe med hver serie , det virker 100% her...Synes også det er mere overskueligt når man laver mapperne sådan MVH |
|
|
|
![]() |
|
Krusty the Clow ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 354 |
Mit er sæt op så her,
Tv Shows (mappe 1) ind i den mappe har jeg alle min mapper men TV shows, som Banshee ind i den mappe har jeg 4 mapper som heder season 1 2 3 4 og ind i season 1 heder de Banshee S01E01.mkv og så hvider
|
|
![]() |
|
Hej..Du behøver ikke at lave en mappe til hver sæson. Hvis du havde fortsat navngivningen til S02E01 (sæson 2) ose , med alle sæsoner , ja så laver Infuse 1 billede der hedder Banshee , og hvis du går ind i den , ja så ligger der fex 4 billeder med hver deres sæson...Det virker bare... MVH |
|
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Kan det have noget at gøre med at jeg i min film mappe har en jpg-fil til alle mine film så jeg får mit "eget" cover på?
Er det dét den så ikke kan finde ud af når jeg vil ligge serier ind? Jeg får jo ikke meta-dataen på nogle af mine ting, altså info om skuespiller osv. ? Bliver jeg nød til at droppe mine egne covers for at det virker med mine serier? Kan det være mine indstillinger? Redigeret af T-1000 - 02-Juni-2020 kl. 19:45 |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
Hej...Prøv uden , og prøv så at lave 1 mappe der hedder "Serier" , heri 1 mappe med hver serie , og navngiv dem som jeg skrev...Og start så stille og roligt med 1 serie ad gangen...
MVH |
|
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1227 |
Det betyder intet, om du lægger hver serie i sin egen mappe.
Alle mine serier ligger i én mappe. Det, som betyder noget, er, om Infuse kender det navn, du giver din fil. Prøv at vælge et af de afsnit, som ikke grupperes korrekt af Infuse. Så vælger du rediger og prøver dig frem, til du har det rigtige navn. Nu kan du så rette alle dine filnavne.
Redigeret af spoxy - 02-Juni-2020 kl. 21:19 |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Nu har jeg prøvet mig lidt frem og jeg er kommet et lille skridt videre.
Jeg har oprettet en ny mappe der hedder "Kids Serier" og jeg har lagt 3 serier ind, jeg tog en ad gangen. Når jeg på Apple TVet åbner "Kids Serier" viser den kun 2 af de 3 med sæson-plakater ![]() Når jeg åbner for TV-serier mappen (den indbyggede som Infuse har med det lyserøde logo) er det delt helt rigtig op, med blot Serie plakaten ![]() Fælles for dem begge er at meta dataen er på med episode titeler osv. MEN billederne for hvert afsnit er sløret samt episode-beskrivelsen Det er der 2 eksempler på her: ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 366 |
At beskrivelse er sløret er fordi du har gem spoiler til, måske også derfor billederne er
|
|
![]() |
|
Tak ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Zombie1343 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2017 Status: Offline Point: 21 |
Hej
Husk at have Embedded Metadata slået fra og enten smb eller nfs aktiveret. DLNA er ikke så effektiv med Infuse. Du skal desuden have seneste opdatering, som er 6.4.3, idet der har været store problemer på det seneste med TheTVDB, hvorfra Infuse henter artwork. Som man kan læse på deres hjemmeside, synes der dog desværre stadig at være problemer desangående, fx: Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |