|
Infuse på ATV4 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2018 kl. 04:31 |
|
Super fed app. Men har et lille problem, som jeg ikke kan læse eller google mig frem til.
Hvis man har set f.eks. 20 min. af film 2. Man starter så film 1, når så film 1 er færdig, går den normalt bare videre med næste film. I dette tilfælde film 2. Men her er der tidligere set 20 min. så nu kommer der en forespørgelse på om den skal starte forfra eller fortsætte fra de 20 min. Ergo det kræver et aktivt valg. Jeg vil gerne have den bare starter forfra med alle film, uagtet den tidligere har været startet. Kan indstille den til det? |
||
Kallespears
Super bruger Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen der ved noget om Infuse?
|
||
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo , men ikke lige om det MVH |
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes da det giver god mening at den spørger om det.
Ville være belastende hvis den bare startede forfra, så man skulle spole frem til hvor man nåede til.
|
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det mener jeg ikke er muligt, med mindre der er en måde at slette ‘watched indicators’.
https://firecore.com/forum/topic/19342 Redigeret af filmfreak - 04-April-2018 kl. 19:42 |
||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
|
#Deschain
Jamen sådan er vi jo så forskellige. Redigeret af Kallespears - 05-April-2018 kl. 00:23 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
"If you want to completely remove it, you can disable it in settings."
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det der snakkes om i den tråd er ikke det samme. Det er visningen på 'Home' siden af hvad man er igang med at se (så man nemt kan hoppe til det og fortsætte), og ikke det OP efterspørger.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej sådan har det været lige siden vi fik dvd og HD recordere. De kan huske hvor langt man er kommet. Og et enkelt tryk på stopknappen betyder at de bare starter forfra. Derfor var det P.... irriterende med de første Blu-ray afspillere, der ikke kunne huske hvor langt man var kommet i en BD film. Det lader til at være ændret enten i afspiller eller på skivens SW. Redigeret af Kampus - 05-April-2018 kl. 10:56 |
||
filmfreak
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1385 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du på,Infuse går ind på den enkelte film kan du der markere filmen som uset via en knap. Herved vil den starte forfra ved næste afspilning.
|
||
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er rigtigt, men det sparer ikke nogen tastetryk (som OP efterlyser), så kan man lige så godt bare trykke 'se forfra' når man starter filmen. Personligt, har jeg svært ved at se problemet, men sådan er vi jo så forskellige...
|
||
Kallespears
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er åbenbart ikke den eneste der ønsker det, eftersom der er oprettet en tråd på firecores forum.
https://firecore.com/forum/topic/19356 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |