|
Infuse pro på Apple TV 4 - TV Serier |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2016 kl. 15:07 |
Er der en, som kan forklare mig, hvorledes jeg skal placere mine TV serie afsnit,
således at de vises som f.eks. I Netflix. Altså pr. Sæson. Mine film og TV serier logger på en NAS. Med venlig hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal afsnittene navngives på en bestemt måde?
Eller hvordan finder Infuse ud af at samle de enkelte serier? |
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Infuse kigger på metadata. Så hvis du har fået korrekt metadata på dine rips, så burde Infuse selv klare resten og inddele dem overordnet i navne for tv-serierne og i næste niveau som sæsoner.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det var vist det korte svar du fik af de andre.
Ja, du skal navngive på en bestemt måde. Det fulde svar kan du læse her: http://kodi.wiki/view/Naming_video_files/TV_shows
|
|
![]() |
|
Tak for jeres svar.
Efter en rename virker det nu perfekt. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |