|
Ingen andre der spiller Driveclub? |
Besvar |
Forfatter | |
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:45 |
Driveclub har været mulighed for at spille siden i formiddag, selv om det først releases i morgen, så vidt jeg ved.
Er der andre der er kommet i gang? Hele eftermiddagen har det ikke været muligt at tilslutte til deres servere, så man kan ikke få challenges osv. men jeg er da nået at komme i en Club. Men online er så stor en del af spillet, at jeg håber at de fremadrettet virkelig fokusere på at holde deres servere kørende - uden dem er spillet intet.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
jo fik hentet mit i eftermiddags og har spillet lidt.. server var dog nede...
håber lidt jeg kan finde en Club at være med i da jeg ikke rigtig kender nogen med ps4
|
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo starte med at ADD'e mig på Zulfo_Dk Vi er kun 3 i den Club jeg har joinet - det er folk jeg ikke kender, og sikkert fra USA, men det betyder ikke så meget, men hvis vi kun er 3 stadig (serverne har jo været nede) så kunne du joine den. Det skulle ikke være alle der har problemer, så deres servere er nok mere belastede p.t. end de er rigtig "nede". Det tegner bare ikke godt for når spillet releaser i hele verden - jeg håber ikke at de splitter spillet op, så vi får dedikerede servere til US, EU osv. så vi ikke kan spille mod hinanden på tværs af verden.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvordan er spillet er det fedt ellers?
grafik? styring?
|
|
iceman24
Guld medlem Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har lavet en klub som jeg håber nogen vil være med i:
klub navn: Cool Running
|
|
zulfo
Funktioner
Tak(0)
|
Grafikken er ok - der er ikke rigtig andre spil end Need for speed at sammenligne med, og der synes jeg klart Driveclub er pænere. Banerne er varierede, men desværre har man ikke fået det lovede dynamiske vejr med i spillet - det kommer nok i en opdatering senere. Jeg aner ikke hvad de har brugt et ekstra år på - jeg ville nødigt have set spillet for et år siden Styring er også ok. Jeg har købt et Thrustmaster rat + pedaler (og jo, jeg har et G27, men det bliver ikke understøttet) og der er styringen rigtig god - men jeg synes at alle biler bremser som om at bremserne "fader", altså ikke bider 100% Spillets AI er aggresiv - lige på grænsen til frustrerende Man kan godt regne med at ryge af banen flere gange på grund af en AI kører der mener at der er plads til jer begge i et sving hvor de kommer med fuld knald bagfra. Et af mine ankepunkter efter at have spillet flere timer er "rubber banding", noget der burde være banlyst i racerspil - det betyder at du sagtens kan indhente modstanderne, men så snart du kommer foran dem, så holder de fast ved dig og får ind i mellem også ekstra fart på så de kan overhale dig... og så starter det igen, du kan indhente dem osv. osv. Der burde være en større belønning ved at blive bedre til en bane, i stedet for at spillet bare justerer modstanderens hastighed efter hvor god du er, og så ellers kunstigt lader dem kunne følge med. Jeg håber de snart får fixet deres serverproblemer, for det er altså sjovere at spille multiplayer - det har jeg fået prøvet 3-4 gange i dag, og det virker rigtig godt, når altså man kan få lov at logge ind. Det ser desværre ud til at de har større problemer end sådan lige, de skriver i hvert tilfælde at der vil komme opdatering "de næste dage" - så de får det altså ikke løst lige med det første
|
|
Lars B
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |