|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 18:27 |
Hej jeg har lidt problemer med min ps3 vis jeg sæter den til mit CRT tv bare med component så er der fint billet men vis jeg sæter den til min pc skærm en http://www.edbpriser.dk/Products/Lis....asp?ID=307834 men der er ingen billet min xbox kan fint vise billet på den kan det havde
noget at gøre med om den har HDCP kan nemlig ikke se om den har det nolge der kan hjælpe for virker fint med 360 Redigeret af tobiasl - 23-Oktober-2007 kl. 18:59 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Næsten ingen DVI monitors, på nær de nyeste og high end modeller, understøtter HDCP så det er nok derfor.
|
|
![]() |
|
viol8r ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 277 |
![]() |
Prøv at starte din PS3'er med at holde powerknappen nede i 5 sekunder (så
nulstiller den video-udgangene). Var selv ude for "næsten" det samme. |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Ja jeg vil også mene at løsningen er en Reset af konsollen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |