|
Ingen billede på HD kanaler med WinTV-HVR-930c |
Besvar |
Forfatter | |||
Spytman
Ny bruger Oprettet: 29-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-November-2013 kl. 09:47 |
||
Hej Recordere,
Måske der er nogen der kan svare på hvorfor jeg ikke får billede (der er lyd) på YouSee HD kanaler med winTV-HVR-930C ? Har installeret nyeste program WinTV7_CD_3.1a.exe og den finder fint alle kanaler men som sagt ingen billede på HD Det er jo lidt trist :-) Nogen gode forslag / Råd ? |
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10432 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv med noget andet software, f.eks. DVBViewer.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5274 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kender ikke det pågældende program, så ved ikke hvad det installerer. Men min erfaring igennem årene med DVBViewer siger det måske kunne være manglende codec installation? Mvh. JørgenT
|
|||
trikker
Super bruger Oprettet: 07-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dengang jeg startede med samme TV-stick, havde jeg samme problem. Den medfølgende software indeholder ikke mpeg4 codecs, der skal man købe HD-softwaren fra WinTV, men den virkede fint i Mediaportal.
|
|||
Spytman
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har du et link eller et navn til den software jeg skal benytte? Det er lykkedes mig at få billede på med progDVB software men det er jeg ikke så vild med. pft
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5274 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der findes gratis versioner af H.264 codec. Hvilken windows version anvender du det på? Prøv at installere VLC: og se om ikke det tager f.eks x264 med: Mvh. JørgenT
|
|||
Spytman
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Jørgen, Det er Windows 7 64bit (Jeg har installeret k-lite codecs) Må prøve med VLC når jeg kommer hjem :-)
|
|||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |