Jeg har netop installeret TV Pack 2008 samt de anbefalede opdateringer, og det hele fungerer egentlig nogenlunde. Der er dog et par ting, der driller lidt:
Alle billeder i Optaget TV er forsvundet
- altså previewbillederne. Hvordan får jeg dem på igen (junior bruger dem til at vælge sine favoritafsnit af sin tv-serie, så det er pænt vigtigt)?
Kanalerne falder ud en gang imellem - mest når mediecenteret starter op for at optage et program og derefter slukke. Jeg har oplevet at det har optaget et "blankt" afsnit - og når jeg prøver at afspille det, prøver VMC at starte programmet, men returnerer til programomtalen efter kort tid (i tidsangivelsen står der et interval på 30 minutter).
Generelt er jeg rigtig glad for ENDELIG at nyde mine digitale kanaler i VMC - har indtil nu brugt DVB-Viewer (dog ikke så meget, da konen og børnene mest vil holde sig til VMC), jeg mangler bare lige at få ovenstående på plads - som jeg håber I kan hjælpe med.
Lige en sidste ting på falderebet - hvordan skifter I mellem EPG-data leveret af Microsoft kontra fra DVB-båndet??