|
Ingen centerlyd på DR3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
via yousee boksen får jeg 5,1 lyd på en del kanaler !
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det skulle du da også gerne gøre, ellers er der noget galt. Ligeledes når det er TV eller andet der modtager.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Problemet gik egentlig kun på at kun centerkanalen manglede på DR3. Masser af lyd i resten af højttalerne. Der blev tekstet, men ikke talt
![]() Og da flere kunne genkende dette, måtte fejlen ligge hos DR. Men det er da rart at høre om begrænsningerne i indbygget Netflixapp hos visse producenter. |
|
![]() |
|
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |
Hmm...så er det kun via boksen der er 5.1, for jeg kan ikke det til at virke på skærmenes egen modtager. Lidt underligt.
Gad vide om det er softwaremæssige begrænsninger, som det også gør sig gældende på diverse apps. Det vil sige: der er lyd i fronter, bag og sub...men ikke i centerkanalen ? |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Man bliver nødt til at skille snot for sig og skæg for sig:
Der bliver omtalt både DR3 og Netflix i denne tråd, og jeg efterlyser lige lidt præcisering i folks udtalelser. |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
Virkede perfekt her med ægte 5.1 lyd hvor dialogen (dommerne) alene høres i center modtaget via dvb-t.
![]() |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Jeg har ikke boksen fra Yousee og kører signalet direkte i mit tv, jeg har da masser af kanaler med 5.1 Redigeret af Giffel - 13-Oktober-2013 kl. 16:00 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |