|
ingen DD/DTS via BD, men ok via Netflix |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
PeterAAA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2014 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
He he, tak fordi i presser lidt på. Skal lige støvsúge og prøver så igen. Men kunne ikke en gang finde den indstilling under menu.
Er det i øvrigt rigtigt som ham gutten i Hi-fi klubben siger at et godt Phono-kabel er det samme som et COAX-digital kabel? |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
|
pyh det var du sku bedre til at formulere end jeg var
![]() |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
|
Yes har lige kikket i manual'en... på side 10 kan man se at man kan under "audio settings" kan vælge digital output format dvs. PCM eller Bitstream... jeg har for resten selv en gl. samsung 3D blueray og der skal man ind i MENU >> SETTINGS >> AUDIO >> DIGITAL OUTPUT = Bitstream og alt andet til OFF i AUDIO
Nå ja YES ALLE analog RCA (signal) kabler kan bruges som et digital coxial signal kabel også selv om de ikke er 75 ohms osv... Men man får tit "bedre" lyd med special kabler... jeg brugte for mange år siden de sort lakris kabler man får med som std. til hifi udstyr Redigeret af rotelman - 14-December-2014 kl. 12:46 |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
|
et coax er et 75 ohms phono kabel
|
||
|
||
![]() |
||
|
Men har din reciever 5.1 ind så køb en bd med 5.1 ud så kører det med hd format og det hele
|
||
|
||
![]() |
||
|
og er du ligeglad med 3d og vil ha noget der matcher din reciever i kvallitet så led efter en brugt pio lx73 eller en oppo bdp 83 begge rigtigt gode bdp
|
||
|
||
![]() |
||
|
Byd ham 300 for den her http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=281744 så kører det til samme pris som din samsung og i en meget bedre kvalli
![]() |
||
|
||
![]() |
||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
Som skrevet er det optimale for dig uden at skifte receiver at finde en BD afspiller der kan dekode 5.1 eller 7,1.
Jeg har en bd-71 fra Pioneer der kan som der skal på pension. Hvis det skulle være. Det eneste minus er den er langsom når den strarter en film op. |
||
SVP03
|
||
![]() |
||
PeterAAA ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2014 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 32 |
|
Hmm. Sidder og overvejer om jeg skal sende min BD-C6900 til reparation.
Den har 7.1 output og har været en rigtig fin maskine. Eneste problem lige nu er at den holder op med at spille når den når omkring 1:58.den stopper og hakker lidt op til 2:00 og så vil den ikke mere og jeg har lidt mistænkt at det simpelthen er slæden der trækker læserhovedet som er udtørret fordi den i meget lang tid ikke har været brugt, og slet ikke med lange film, fordi det er min lille søn der har set film på den. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
|
Det er korrekt, men det er jo ikke sikkert, at hans phono kabel er et 75 Ohm. Et standard phono kabel kan være alt fra 50 Ohm til 90 Ohm. |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
nemlig så et hvilket som helst phono kabel er ikke egnet som coax og ikke noget godt råd han fik der
|
||
|
||
![]() |
||
|
kan ikke betale sig
![]() hent den sherwood så kommer du op i en anden liga
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |