|
Ingen dediceret grafik |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
FPP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen så er der da nok et Nvidia kort et sted. Hvis det er Optimus teknologien der driller kan du prøve at se i BIOS om du kan indstille den til kun at benytte Nvidia kortet. Så er du sikret at den ikke ved en fejl ser Intel HD Graphics
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Sikker på der ikke stod "2GB delt hukommelse" ?
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Assers ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2012 Sted: aalborg Status: Offline Point: 11 |
FPP:Kan man se en vejledning til det BIOS et sted for er sku ikke så sikker i det :b
DB89: - Jae, ellers var det 1 gb dedikeret og 1 gb der kunne låne :b Jeg overvejde nemlig en billigere model men den lånte alt sin grafik så den valgte jeg ikke :) |
|
![]() |
|
Assers ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2012 Sted: aalborg Status: Offline Point: 11 |
http://www.youtube.com/watch?v=-1-8Es8iT7Y
I kan se den her i.. og hvis i kigger ved 0.44 sekunder kan i se det er et RADEON GRAPHICS HD 6650M grafik kort med 2gb :) |
|
![]() |
|
var lige inde i BIOS der stod
vga BIOS version (PEG) nVidia N12P-GV ver75.19.0A.00.07 og der stod jeg havde kun 128 mb video memory ;( Kan mit grafik kort være brændt af ? Redigeret af Assers - 08-August-2012 kl. 19:22 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Din
Packard Bell TS11-HR laves i flere forskellige versioner
Radion og Nvidia er to helt forskellige grafikkort, med forskellige programmer og drivere. Hvis du ikke kender forskel skal du holde dig langt væk. Find ud af hvad din Packard Bell hedder helt præcist ( model og type ) Jeg tror du har rodet godt og grundigt rundt i programmer og software
|
|
![]() |
|
P5WS0- er mit modelnummer :)
Jae det ved jeg godt, derfor jeg er forvirret? Det sku ikke undre mig ^^
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |