|
Ingen digital i stereo?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2012 kl. 10:47 |
Hej med jer
Jeg har sluttet mit stereo anlæg til mit Atv. I XBMC kan jeg vælge mellem Analog, HDMI og Digital output. Jeg har forbundet Atv med optisk til mit Dac også videre til min forstærker. For at få den bedste lyd, er det vel bedst at sende signalet digitalt til Dac'en som så konvertere det, men når jeg vælger Digital er der ingen lyd, det er der derimod når jeg vælger "analog". Jeg er forvirret! Optisk er et digitalt kabel, så hvorfor har jeg lyd igennem ved analog, men ikke ved digital? Det skal måske også nævnes at de fleste af mine film desværre kun har et DTS 5.1. lydspor. Håber nogen kan gøre mig klogere!
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den kan ikke andet end at sende lyden digitalt ud. Jeg vil være kynisk og sige at når man hacker udstyret kan man ikke regne med at alt fungerer fejlfrit. Det må være en bug i XBMC. |
|
![]() |
|
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes nu ikke det er kynisk. Med de fantastiske muligheder et hacket system giver, kan jeg sagtens leve med et par ekstra bugs
![]() Tak for svaret, det er da rart at få bekræftet at det ikke er logikken den er galt med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |