Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
|
Sendt: 23-September-2008 kl. 17:59 |
flemming larsen skrev:
Sploink skrev:
Skide smart, efter at jeg har afbestilt mine to bokse.. Må lige annulere min afbestilling af Godfather boksen, nu når der er danske tekster på |
men nu kommer den så til at koste 600kr.
havde du ikke fået dem til den billige pris?
edit: 1 minut for sent. |
Håber jeg stadig for den til billig penge, for jeg havde ikke fået bekræftelse for den mail jeg sendte afsted ang afbestilling. Så min ordre burde egentlig stadig gælde Sendte en afsted hurtigt efter jeg så at der var danske tekster på, om at den ikke skulle afbestilles alligevel
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 23-September-2008 kl. 18:05 |
Sploink skrev:
flemming larsen skrev:
Sploink skrev:
Skide smart, efter at jeg har afbestilt mine to bokse.. Må lige annulere min afbestilling af Godfather boksen, nu når der er danske tekster på |
edit: 1 minut for sent.
|
Håber jeg stadig for den til billig penge, for jeg havde ikke fået bekræftelse for den mail jeg sendte afsted ang afbestilling. Så min ordre burde egentlig stadig gælde Sendte en afsted hurtigt efter jeg så at der var danske tekster på, om at den ikke skulle afbestilles alligevel
|
hvorfor skynder du dig ikke, og så ringer i stedet for?
edit: der er jo et direkte nummer til ham som har sendt mails ud, ang. det hele.
thomas: 89282911
Redigeret af flemming larsen - 23-September-2008 kl. 18:10
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
mufcdk1974
Guld medlem
Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
|
Sendt: 23-September-2008 kl. 18:17 |
mufcdk1974 skrev:
Lur mig ikke at om et par måneder så har de den med dansk tekst, smart måde at løse deres lille problem med prisen.
|
Jeg beklager overfor Moviezoo, her var jeg lige lovlig hurtig på aftrækkeren 
Redigeret af mufcdk1974 - 23-September-2008 kl. 18:17
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 24-September-2008 kl. 17:06 |
Sploink skrev:
flemming larsen skrev:
Sploink skrev:
|
|
Æv! Jeg lavede samme nummer med CDON, men fik ved skriverier frem og tilbage mine film til den oprindeligt bestilte pris. Håber at Moviezoo er ligeså servicemindede
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 24-September-2008 kl. 17:13 |
man kan kun sige de havde skidegod service, da vi fik vores bokse til den billige pris.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 24-September-2008 kl. 17:27 |
Ja det er ik' så ringe. Men jeg tror først på vores held når jeg har boxene i hånden og der kun er trukket det aftalte beløb. Men sådan er jyder jo
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 24-September-2008 kl. 17:30 |
ja, du har et problem, med at stole på folk som, vil dig det godt.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Sploink
Guld medlem
Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
|
Sendt: 24-September-2008 kl. 21:42 |
Kampus skrev:
Sploink skrev:
flemming larsen skrev:
Sploink skrev:
|
|
Æv! Jeg lavede samme nummer med CDON, men fik ved skriverier frem og tilbage mine film til den oprindeligt bestilte pris. Håber at Moviezoo er ligeså servicemindede |
Fik en snak med Thomas og han sagde jeg bare skulle bestille igen, så skulle han nok sørge for at jeg fik den til den pris jeg bestilte  Så tommelfinger op herfra, god service
|
 |