|
Ingen Dolby Atmos. |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
den første atmos film der kom på bd var en transformers i 2014
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40740 |
|
Det er en del år siden jeg har købt noget på BD, ikke inden for de seneste 4 eller 5 år, udover de Star Trek jeg nævnte tidligere.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5369 |
|
Sjovt mine Transformers 1og 2 har ikke atmos. Men Mission Impossible fra 2015 og frem har atmos. Det har Dune 1 og 2. Barbie. Ghost in the Shell. Mad Max Fury Road. Rocket Man. De har også atmos.
Så kig på film fra 2015 og frem, de er mest sandsynlige med atmos.
Redigeret af Munch - 16-Oktober-2025 kl. 14:42 |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 138 |
|
hvad skriver din soundbar egentlig i displayet når du ser film
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40740 |
|
Når den tændes viser den HELLO, viser så at input er TV samt lydstyrke, så slukker displayet, derudover kan det vise hvor meget bass den er stillet til når der skrues op/ned, det samme med lydstyrke. Derudover ingen andre funktioner undtaget når den sukkes så står der kort Standby.
|
||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
||
![]() |
||
|
hvad sker der så hvis du trykker på surround knappen på fjernbetjeningen kommer der så stadigvæk ikke noget i displayet
|
||
![]() |
||
|
Når er trykkes på den knap, så vises lydstyrken på Front High. den har yderligere funktion, men kun når der er tilsluttet bag højttalere.
|
||
|
||
![]() |
||
|
kan se at mode knappen er til de forskellige lyd formater prøv den
|
||
![]() |
||
|
Den vælger mellem Movie EQ og Music EQ.
|
||
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5369 |
|
Lydformater skifter sikkert automatisk som på en AV reciever.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Den står fast på Movie, intet skifter på displayet, og der høres ingen forskel på lyd når der ses en film det er ens uanset om det er det ene eller det andet format, med mindre forskellen er så lille at det ikke har en betydning, det tror jeg dog ikke.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Haves et HDMI vers 2.1 kabel?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |