|
Ingen Dolby Atmos. |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5369 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror stadigvæk kablet ikke er kompatibelt, det skal være et Ultra High Speed 2.1 for at få Atmos.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 138 |
når det kun er lyd der skal igennem tror jeg ikke det betyder noget. Atmos er over ti år gammel og der var hdmi 2.1 ikke opfundet endnu
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5369 |
Det er da muligt. Men da alt er tjekket og fundet i orden, er der vel kun HDMI kablet der bør tjekkes. Det kan jo være defekt. Og så er prisen for et nyt og bedre rimelig. Og så står der også i linket, at vers 2.0 ikke understøtter eARC
Redigeret af Munch - 17-Oktober-2025 kl. 13:30 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40740 |
Bestiller et nyt kabel, så må det prøves om det hjælper, har Bitstream noget at sige, Google Streamer har ikke Bitstream, kan heller ikke på Tvet se at der er noget der.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
007 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2016 Sted: Midtjylland Status: Offline Point: 138 |
men burde stadig skrive hvad lydformat den får
|
|
![]() |
|
Jeg tror ikke Atmos kunne komme gennem ARC, så derfor lavede man den nye vers med eARC. Og det er vel bare nogle få år siden.
|
|
|
|
![]() |
|
blu ray skal stå på bit stream, er vist ligemeget med tv og Google stream
|
|
![]() |
|
Nej der er nok ikke hul igennem med bitstream, for så skulle det vel virke.
|
|
|
|
![]() |
|
jeg har haft atmos i 11 år og har virket med de kabler der var det
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40740 |
Prøver med andet kabel, virker det så ikke så må det tages derfra.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Men ikke med ARC
|
|
|
|
![]() |
|
det et bare hdmi fra Apple eller blu ray til reciver, det kan godt at det går galt når det skal igennem tv først
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |