|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
npa-at-rec ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2009 Status: Offline Point: 57 |
![]() Sendt: 18-Maj-2009 kl. 09:56 |
Er det bare mig, eller kan det passe, at der fortsat ikke er EPG på TV3Puls? Modtager analog via Yousee og VMC. |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg har heller ingen EPG via analog.
Med digital (DVB-C) er der EPG, dog ikke Vista/Microsoft's egen, men den der "følger" med kanalen. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Nej der er ikke dig.....Ingen Guide på 3 Puls......
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Mazzigo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Det er ved at være old news at der ikke er epg på 3puls,
men er der nogen der ved noget om hvorvidt det kommer og i så fald hvornår? |
|
![]() |
|
lhulvej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 39 |
![]() |
Jeg har for ganske nylig rejst problemet med manglende EPG på TV3 Puls, BBC Entertainment og TV2 News over for Microsoft via TGB. Jeg har fået at vide, at de kigger på det og vender tilbage, så forhåbentligt sker der snart noget.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Du kommer aldrig til at høre noget som helst fra dem, og det vil ikke ændre sig på grund af din henvendelse. De er kolde i røven |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |