|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oldfarm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 04-September-2005 kl. 16:38 |
Hvorfor kan jeg ingen farver få på fjernsynet når jeg sender signalet fra min computer?
Jeg har et Gforce4 FX5200 i min comp og smider signalet til fjernsynet via S-VHS. Jeg tror det må være et spørgsmål om indstillinger, for når jeg genstarter min comp er der farver på fjernsynet når windows startes op. Men når først skrivebordet er på, er farverne væk. Jeg har førsøgt at bruge et andet kabel, men det gjorde ingen forskel. Er der nogen der kan hjælpe mig??? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Enten S-Video/Composite uoverensstemmelse, eller PAL/NTSC uoverensstemmelse.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Oldfarm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er ret grøn på området. Det kan godt være at jeg får brug for en "walk-through".
Til HeartWare: Jeg kan ikke rigtig finde PAL/NTSC-indstillingsmuligheden i Nvidia-indstillingen. Nogen gode idéer? |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Oldfarm, Prøv at se på trådene Fra bærbar PC til TV... og TV Out fra PC - det kan være du kan hente lidt inspiration der. /Lars Redigeret af laursen |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Se bl.a. Nvidia FAQ vedr. Aktivering af TV Out, f.eks. denne. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |