|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 27-November-2008 kl. 22:36 |
Jeg har en Philips fjernbetjening srm7500 som lige pludselig ikke kan lave forbindelse til MC når jeg trykker på den grønne knap. Hvis jeg bruger musikknappen er der ingen problem og kan vælge de numre jeg vil. Lyset på IR senseren blinker når jeg trykker på den grønne knap, så jeg tror ikke det er fjernbetjeningen der er fejl på. Jeg har også prøvet at tage USB Transceiver ud og ind, genstarte men uden resultat. Håber der er nogle som kan give løsningen.
|
|
![]() |
|
SSvenSSon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 388 |
![]() |
Er der ikke en driver - evt. til MCE-remote som du kan prøve at geninstallere?
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
tjek at ehtray kører......
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
risby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Tak for hjælpen! Af en eller anden mærkelig grund virker fjernbetjeningen igen, efter MC. har været lukket helt ned siden igår? - Jeg havde ellers prøvet at genstarte igår uden resultat. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |