claus64 skrev:
Vi er HELT enige om at vi på papiret er bedre stillet. Synes bare ikke jeg oplever det i praksis.
|
Jeg har nu ikke oplevet problemer. Men det er nu heller ikke det jeg brokker mig over.
Jeg brokker mig over at folk gang på gang tror der var 1 års garanti dengang og dermed tror vi er ringere stillet qua 1 års garanti vs. 2 års reklamationsret. Jeg er så træt af, at læse det gang på gang forskellige steder

Det er "100 år siden" det blev lavet om og myten lever åbenbart i bedste velgående.. jeg fatter det ikke

Det svarer sq til at nogle stadig render rundt og tror jorden er flad

Det er jo ikke sådan en forhandler bare lægger armene over kors og beder om beviser på en defekt. Han skal tage varen ind, tjekke den og hvis han mener den intet fejler så skal JEG bevise det eller hvis han mener den fejler noget, men mener det ikke er hans (producentens skyld) så skal jeg også bevise det. Men hvis han siger "jae.. den er sq godt nok død, den tager vi" så er alt jo fint - og sådan oplever jeg også det er.
Jeg har godt nok ikke oplevet forhandlere der bare sætter sig på tværs med det samme og skubber alt ansvar over på mig - faktisk bliver jeg behandlet som dengang - blot med forlænget reklamationsperiode.
Forhandlere der stiller sig på tværs skal bare i benlås og ned med nakken - de ødelægger branchen og får folk op på stikkerne og sætter bål og brand i fora landet over.