recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen gratis G-mail mere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen gratis G-mail mere?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen gratis G-mail mere?
    Sendt: 21-Januar-2022 kl. 17:50
Eller er det kun for virksomheder, dette gælder: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med 

Redigeret af mnielsen - 21-Januar-2022 kl. 17:50
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 18:14
Hej.

Citat: 'Google Workspace inkluderer adgang til Gmail, Drev, Meet, Kalender, Chat, Docs, Sheets, Slides, Keep, Sites og Forms.'


Når jeg læser dit link, syntes jeg kun at der er en svag sammenhæng mellem linkets indhold og din OVERSKRIFT?

Hilsen Carsten.

 

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 18:17
Ikke forstået! G-mail bliver også nævnt. Kun for virksomheder? Eller også for private?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 20:33
Overskrift: "Google lukker for gratis Google Workspace" ikke "Google lukker for gratis Gmail"

Workspace er ikke det samme som Gmail, men en pakkeløsning rettet mod virksomheder. Gmail indgår blot som en af komponenterne i Google Workspace. Men der er intet, som i nada, i nyheden der indikerer at gratis Gmail forsvinder. 

Jævnfør
https://da.wikipedia.org/wiki/Google_Workspace
https://workspace.google.com/intl/da/

Redigeret af TBC1 - 21-Januar-2022 kl. 20:35
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af TBC1 TBC1 skrev:

Overskrift: "Google lukker for gratis Google Workspace" ikke "Google lukker for gratis Gmail"

Workspace er ikke det samme som Gmail, men en pakkeløsning rettet mod virksomheder. Gmail indgår blot som en af komponenterne i Google Workspace. Men der er intet, som i nada, i nyheden der indikerer at gratis Gmail forsvinder. 

Jævnfør
https://da.wikipedia.org/wiki/Google_Workspace
https://workspace.google.com/intl/da/

Egentligt blot underligt, fordi når jeg logger ind, og lige før den åbner G-mailen, så vises der Workspace
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 20:51
Men på den anden side... Så havde jeg nok fået besked fra Google om, at disse ændringer ville komme, ligesom jeg gjorde, da de begrænsede den tidligere ubegrænsede plads på Google Fotos.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Eller er det kun for virksomheder, dette gælder: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med 

Det gælder sikkert alle der bruger den gratis G-suite. Men jeg har ikke fået besked endnu. 




Redigeret af Brixen - 21-Januar-2022 kl. 21:00
Venlig hilsen
KB
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2022 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Eller er det kun for virksomheder, dette gælder: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med 

Det gælder sikkert alle der bruger den gratis G-suite. Men jeg har ikke fået besked endnu. 



Den side kan jeg ikke finde.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 11:33
Google lever af at stjæle så meget data de kan, om så mange mennesker de kan, og herefter sælge det til så mange som muligt. Gmail er en central del i den strategi, og vil derfor, som udgangspunkt,  aldrig blive en betalingstjeneste.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Google lever af at stjæle så meget data de kan, om så mange mennesker de kan, og herefter sælge det til så mange som muligt.

Præcis som alle andre firmaer der leverer gratis ydelser...
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af moremusic moremusic skrev:

Google lever af at stjæle så meget data de kan, om så mange mennesker de kan, og herefter sælge det til så mange som muligt.

Præcis som alle andre firmaer der leverer gratis ydelser...

Ja, men på en helt anden skala end de fleste andre virksomheder.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2022 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Eller er det kun for virksomheder, dette gælder: https://www.computerworld.dk/art/259451/google-lukker-for-gratis-google-workspace-fremover-skal-du-betale-for-at-vaere-med 

Det gælder sikkert alle der bruger den gratis G-suite. Men jeg har ikke fået besked endnu. 



Den side kan jeg ikke finde.

Siden kan kun ses, hvis man allerede har G-suite. Det er inde i admin indstillingerne, når jeg logger på Gmail med admin@mitdomæne.dk

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu