|
Ingen hukommelse |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var Apps der ikke kune opdateres, selv om det der kunne komme på SD kort lå på det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19629 |
Og her gik jeg og troede at Android var nok så konfigurerbart og fleksibelt og hukommelse aldrig blev et problem, fordi man kan sætte et hukommelseskort i .
Men når det kommer til alt, så er en gammel iphone med "kun" 8 GB hukommelse bedre end en Andriod med 4GB og et kæmpe hukommelseskort. Så har jeg lært det også...... Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
De 4 Gb er den totale hukommelse, og når der som ofte er en masse bloatware på dem, så er det jo ikke meget der er tilbage til brugeren. På min nye er der totalt 16 Gb, og der er flyttet til SD hvad der kan flyttes, og der er 8,5 Gb tilbage. Musik, video, billeder m.v lagres på SD. Da den var ny, var der mere plads, der opdateres kun de Apps der bruges. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |