|
Ingen Internet på iPhone! ER LØST! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Juni-2012 kl. 13:57 |
|
Jeg har haft nedbrud på min ADSL forbindelse for anden gang på 1 md hos Fullrate.
Så nu skulle jeg på nettet med min iPhone, men det vil den bare ikke. Er der nogen indstillinger jeg har misset i opsætningen? Der står ikke 3G oppe i venstre hjørne, kun TDC. Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 17:54 |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er vel også et Wifi logo der skal være når du på din iphone bruger dit internet fra fullrate? Men prøv evt en genstart af routeren.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Routeren er klaret. Det er mere et problem at min iPhone ikke kan gå på 3G-nettet
Redigeret af Kampus - 28-Juni-2012 kl. 14:18 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:21 |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Prøv flg. under Indstillinger:
1. Tryk på Om. Hvis du får en besked om at der findes nye operatørindstillinger eller lignende, så sig ja tak. Hvis du ikke får besked om nye operatørindstillinger, se 2. 2. Tryk på Nulstil. Tryk på Nulstil netværksindstillinger. |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Sorry :) Indstillinger->Generelt |
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
Kig i Indstillinger - Generelt - Netværk Der er både en 3G og en Mobildata tænd/sluk |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
AhA nu fandt jeg Netværk under Generelt. Og 3G ER slået til. Hvorfor kan tlf så ikke gå på internettet uden wi-fi?
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
Hvad med mobildata lige neden under ? Ellers er det nok dit abonnement du skal tjekke, er der data med i det ? |
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
står din telefon stadig og logger på din wifi? selvom forbindelsen er nede? fordi så tager den wifi forbindelse selvom du ikke kan komme ud af af huset på din wifi forbindelse.
Prøv og logge af wifi. hvis altså ikke du ellerede har gjort det.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |