|
Ingen Internetadgang efter Synologys guide :( |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2012 kl. 21:25 |
Jeg har haft store problemer med at tilknytte drev til min Synology ds210+. Derfor kontaktede jeg Synology, som sendte mig denne guide, jeg skulle følge: http://forum.synology.com/wiki/index.php/Tips_and_common_error_messages_for_Windows_when_mapping_a_network_drive
Jeg fulgte Error 53, men efter at have nået ti Step 6 "Clear the entire list", så har jeg ikke internetadgang længere. Aner ikke, hvad jeg skal gøre, for at få det til at virke igen. Kan I hjælpe?? Tak |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nåååh, det er sådan du har internetforbindelse........ (hint: fortæl lidt om dit netværk og forbindelsen til omverdenen) Klaus |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Troede, at nogen kendte de "tal", jeg slettede under Step 6, så de blot kunne indtastes igen.
Mit net går fra væg til Zyxel router til 220 V og så fra et andet 220V-stik til switch og videre til pc. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Er du på nettet trådløst? Så skal du nok bare bede din computer om at koble op på det trådløse igen - du har lige slettet det gemte kodeord til nettet, så den kan ikke selv finde ud af det før du igen fortæller den hvad det er.
/ask |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Jeg skal lige være med så. Hvad er det der ikke er på nettet efter at du har været i gang med at pille?
/ask |
|
![]() |
|
Det er min stationære computer, som kun kan komme på nettet via kabel. Jeg kan se, at internetopkoblingen via computeren er fin (det lille ikon nede i højre hjørne af skærmen , som indikerer, at der er "hul" til omverdenen), men hverken explorer eller andre programmer, kan komme på nettet.
Giver denne forklaring mening?
|
|
![]() |
|
Igen der har en ide??
Det virker midt drastisk, hvis jeg skal til at installerer Win XP på ny, gør det ikke? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Kan du se din router fra computeren (indtast ip adressen i en browser)? Prøv at fjern dit netkort i Enhedshåndtering og lad computeren finde det igen. Egenskaber for LAN forbindelse, tjek TCP/IP v4 og Klientprogram for Microsoft netværk. Klaus |
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Det kan måske også være et DNS-problem. Prøv om du kan tilgå DR's hjemmeside på http://195.137.194.128
|
|
![]() |
|
Fungerer ikke :(
|
|
![]() |
|
Tak for hjælpen, men når jeg forsøger at fjerne netkortet, "fryser" pc'en - og kortet fjernes ikke :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |