recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Internetadgang efter Synologys guide :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Internetadgang efter Synologys guide :(

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:43
Copy/paste lige resultatet af en ipconfig fra Command prompt (cmd.exe).
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af tennisbold tennisbold skrev:

Copy/paste lige resultatet af en ipconfig fra Command prompt (cmd.exe).

Kan ikke copy/paste, da pc'en, der er problemer med, ikke er på nettet.
Kan dog tage et billede :)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 20:59
Prøv lige at slukke alt, og starte det op igen. Du skal starte det så det, der er tættest ved internet  startes først, og så starter du enhederne én af gangen, efterhånden som den forrige er klar. Det kan tit få gang i det igen.

Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2012 kl. 23:29
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Tak for hjælpen, men når jeg forsøger at fjerne netkortet, "fryser" pc'en - og kortet fjernes ikke :(

Prøv at gøre det i "fejlsikret tilstand".

Kan du i en browser se din router (10.0.0.1)?

Start en kommandoprompt:
Kan du pinge din router (10.0.0.1)?

Kan du pinge localhost (127.0.0.1)?

Tag lige et billede af ipconfig/all

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 13:12
Hmmmm... Pludselig har jeg igen adgang til nettet... Muligvis min søn har haft slukket og tændt for routeren...

Så mangler jeg "blot" stadig at få adgang til min NAS - DS210+ (jf. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=111949&PID=1137791#1137791)
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 15:16
kan du ikke bare hente synology assistent til din pc http://www.synology.com/support/download.php?lang=dan&b=2%20bays&m=DS210%2B og køre den, der findes der en funktion som hjælper dig med at tilknytte drevet?
Mvh

René
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 15:32
Det er -- selvfølgelig :) -- forsøgt. Det er netop denne funtkion, der ikke længere fungerer :-s
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 16:00
Ok, den havde jeg ikke lige fattet ;)
Måske en geninstallation af programmet på pcen kan gøre en forskel
Mvh

René
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 16:26
Det har jeg prøvet -- uden held.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu