|
Ingen Internetadgang efter Synologys guide :( |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Copy/paste lige resultatet af en ipconfig fra Command prompt (cmd.exe).
|
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Kan ikke copy/paste, da pc'en, der er problemer med, ikke er på nettet. Kan dog tage et billede :) ![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Prøv lige at slukke alt, og starte det op igen. Du skal starte det så det, der er tættest ved internet startes først, og så starter du enhederne én af gangen, efterhånden som den forrige er klar. Det kan tit få gang i det igen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19755 |
Prøv at gøre det i "fejlsikret tilstand". Kan du i en browser se din router (10.0.0.1)? Start en kommandoprompt: Kan du pinge din router (10.0.0.1)? Kan du pinge localhost (127.0.0.1)? Tag lige et billede af ipconfig/all Klaus |
|
![]() |
|
KeWa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 582 |
Hmmmm... Pludselig har jeg igen adgang til nettet... Muligvis min søn har haft slukket og tændt for routeren...
Så mangler jeg "blot" stadig at få adgang til min NAS - DS210+ (jf. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=111949&PID=1137791#1137791)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
kan du ikke bare hente synology assistent til din pc http://www.synology.com/support/download.php?lang=dan&b=2%20bays&m=DS210%2B og køre den, der findes der en funktion som hjælper dig med at tilknytte drevet?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Det er -- selvfølgelig :) -- forsøgt. Det er netop denne funtkion, der ikke længere fungerer :-s
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Ok, den havde jeg ikke lige fattet ;)
Måske en geninstallation af programmet på pcen kan gøre en forskel |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Det har jeg prøvet -- uden held.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |