|
Ingen internetforbindelse i Win10 Apps |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2015 kl. 19:04 |
Er jeg den eneste der oplever massive problemer med at bruge de indbyggede apps i Windows 10 på nettet? Edge, Store, Vejr, Billeder, ja alt hvad der har brug for internet. Alle mine andre programmer surfer fint løs (dette indlæg er skrevet fra Chrome), men Microsoft insisterer på, at der ikke er forbindelse.
Jeg har én gang fået Edge til at køre, men efter en reboot, så er den nu død igen. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efter endnu en genstart er der nu hul igennem til Store, Edge mv. Jeg er sq ikke helt sikker på, at jeg er helt tilfreds med det her styresystem...
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Så gå tilbage......
Klaus |
|
![]() |
|
De sager jeg kan finde på Microsofts forum, der ligner min bare lidt, rapporterer at fejlen følger med ned i den gamle version hvis man ruller tilbage.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |