recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen kanal 5 på Boxer WMC7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen kanal 5 på Boxer WMC7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen kanal 5 på Boxer WMC7
    Sendt: 23-Maj-2012 kl. 18:30
Bruger WMC7 pga. WAF, men af en eller anden grund finder den ikke kanal 5. Indtil nu har det ikke været det store problem, da den kanal kun har vist pigefnidder programmer, og jeg har afvist konen med, at den kanal kunne WMC7 ikke lide. Men foleden viste de pokalfinalen på kanal 5 og det fik mig til at indse, at jeg nok måtte prøve at arbejde lidt på problemet ;-)

Jeg har forsøgt at lave gensøgninger, at sætte postnummer til 0000 og lidt andet.

Hvis jeg scanner kanaler i DVBViewer så fremkommer kanalen - så det er formodentligt hverken tuner, ledninger eller lignende.

I gamle dage kunne man vist tilføje en enkelt kanal til WMC via en tilføj kanal-knap, men denne mulighed er blevet fjernet, så nu er spørgsmålet: Hvad gør man så (udover at skifte til DVBViewer, hvilket først sker på et senere tidspunkt)?
Til top
erazmuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2009
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erazmuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 09:16
Hvilken tuner bruger du?
Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 17:45
Hauppauge WinTV-NOVA-TD-HD Stick (USB)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu