recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd fra 1394
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIngen lyd fra 1394

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ospdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd fra 1394
    Sendt: 04-Juni-2006 kl. 16:36
Jeg er løbet ind i et lille lyd problem, når jeg tilslutter mit videokamera 1394 porten og vil overføre det til mediacenteret køre det fint med billede og lyd, men når jeg senere skal se det i mediacenteret er der ingen lyd på filen, heller ikke hvis jeg prøver at se den med mediaplayer, men hvis jeg går ud i xp og overføre kommer det ind med lyd, er der nogen der kan hjælpe ?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2006 kl. 23:36
Den må du lige forklare. Hvis det er MCE 2005 så er der, såvidt jeg ved, ingen support for Videokamera, da skal du benytte MovieMaker. Hvis det er lykkedes dig at få et DV kamera til at spille i MCE 2005 så er jeg MEGET intereseret!
Til top
ospdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2006 kl. 11:13

Ja det er jo ikke lykkedes mig, men hvis jeg sætter mit video kamera til og vælger 1394 port som indgang kan jeg styre kameraet med fjernbet. til media centeret osv og jeg kan også overføre filmen til media centeret men der er bare ingen lyd med !

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2006 kl. 17:45
Det kan være jeg er lidt tungnem, men kan du ikke forklare mig HVOR i MCE2005 (altså inde i MCE programmet) du vælger 1394 port og overfører til MCE2005, er det under Video, TV eller noget andet?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu