|
Ingen lyd i mit headset? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er underligt det ikke kan styre 2 lyd udgange på engang det på fronten og det bagpå
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Og så skal du nok lige have nogle lydkabler fra comp op til skærm eller køre det via USB for at få det til at virke.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
Jeg har også RealtekHD audio på min PC. Her er anlægget sat til den grønne udgang bagpå. Når jeg slutter et sæt hovedtelefoner til på fronten, så er der lyd begge steder og der kommer et lille pop-up vinduer der informerer om at jeg har sat noget til foran. Klikker jeg ok, forsvinder lyden i anlægget og der er kun lyd i hovedtelefonerne - indtil jeg fjerner dem igen.
Medion PC - Win 7 - Lydkort driver version 6.0.1.6285 Klaus |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
så det kan åbenbart kun styre en enhed af gangen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |