recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd i mit headset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd i mit headset?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 00:56
det er underligt det ikke kan styre 2 lyd udgange på engang det på fronten og det bagpå
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 14:02
Og så skal du nok lige have nogle lydkabler fra comp op til skærm eller køre det via USB for at få det til at virke.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2014 kl. 14:31
Jeg har også RealtekHD audio på min PC. Her er anlægget sat til den grønne udgang bagpå. Når jeg slutter et sæt hovedtelefoner til på fronten, så er der lyd begge steder og der kommer et lille pop-up vinduer der informerer om at jeg har sat noget til foran. Klikker jeg ok, forsvinder lyden i anlægget og der er kun lyd i hovedtelefonerne - indtil jeg fjerner dem igen.

Medion PC - Win 7 - Lydkort driver version 6.0.1.6285

Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2014 kl. 00:09
så det kan åbenbart kun styre en enhed af gangen
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu