|
Ingen lyd i subwoofer ? Denon/B&W ASW610 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2015 kl. 13:16 |
Jeg skulle lige have kalibreret min nye denon med Audyssey setup, sammen med min ASW610 subwoofer.
Der kommer ikke en lyd ud, og anlægget kan ikke finde subwooferen ? Jeg har selvfølgelig checket stik og ledninger 10 gange mellem anlæg og subwoofer, men aner ikke hvad problemet er. Den virkede fint med min gamle reciever.. Speakers er sat til small, LFE + Main, crossower til 80 Hz, men skidtet virker stadig ikke ... Jeg har googlet lidt, og mener at have sat sub'en korrekt... Redigeret af JimmyS - 21-Marts-2015 kl. 13:23 |
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Løst.. Det var det gamle tykke (sikkert dyre) sub kabel der ikke virkede ordentligt..Det er nu skiftet med et billigt kabel, og det virker åbenbart
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |