|
ingen lyd på hdmi pioneer 508 xd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
benitez83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2012 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juli-2017 kl. 14:30 |
Hej!!
Jeg har fået det her ældre, men efter sigende udemærkede tv. Pioneer 508 xd Jeg har prøvt at koble PS3, dvd afspiller og laptop til tv'et med flere forskellige hdmi kabler. Der vil simpelthen ikk ekomme nogen lyd igennem. Synes jeg har læst mig frem til der skulle understøttes lyd gennem hdmi på dette tv. Er der nogen der kan hjælpe med nogle ideer? Hilsen Flemming
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Flemming
Det er et ældre men udemærket tv. Jeg har selv samme model. Nu er du klar over at der ikke er indbygget højttaler i tv'et ikke? Mvh René |
|
![]() |
|
benitez83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2012 Status: Offline Point: 18 |
haha!! Nej det var jeg egentlig slet ikke klar over.
Så ved jeg da hvert fald hvor jeg skal begynde med at få noget lyd. Tak for svar :)
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
jeg har en soundbar til 508xd, hvis det har interesse.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |