|
ingen lyd på tv fra atv3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
sikdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2013 Sted: Herfølge Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Michael. Jeg har desværre samme problem som du havde ![]() ![]() Hvordan fik du det til at virke.. forstår ikk det sidste med fra digital til anlog. Hvad købte du og hvor satte du stikket i på b & o tv'et?? Håber du kan hjælpe mig. mvh. Benny
|
||
![]() |
||
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
|
du skal have fat i sådan en her som denne link så plus optisk kabel til boxen og fra boxen til tvet.
|
||
![]() |
||
sikdk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2013 Sted: Herfølge Status: Offline Point: 3 |
|
Tak for hurtigt svar. Hvilke stik bruger du bag på tvèt
Mvh. Benny
|
||
![]() |
||
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
|
Hej benny
en optisk kabel der købt jeg bare en i harald nyborg. der brugt jeg kabel med højre og venster lyd stik. eller phono kabel med 2 *2 han som gå til en scart stik eller noget li denne link . http://www.av-cables.dk/scart-til-composite/scart-til-3-x-phono-in-out-1-5-m.html jeg håber den forklarning kan bruges mvh michael
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Super det prøver jeg
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |