|
Ingen lyd ud af onkyo receiver. |
Besvar |
Forfatter | |
Hddjarnis
Ny bruger Oprettet: 04-April-2020 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-April-2020 kl. 14:45 |
hej. Har lige pludselig ingen lyd ud af min onkyo nr616 receiver
Har prøvet reset. Nogen der har prøvet dette. Mvh jan.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men det er vist afsluttet nu, så nok reparation for egen regning - evt. gør-det-selv med skift af elektrolytter på HDMI board, hvis det er det der er problemet. Der kunne vist også være andre ting med defekte IC'er
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den har “lytsygen”, kan det ødelægge lyden.
Men, vælger man en analog kilde (eksempelvis tuner), vælger direkte lyd (pure mode) og der kommer lyd, er udgangstrinnet ikke i stykker. Klaus (der lige har fixet knægtens 606’er)
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan Onkyo's HDMI-problemer som regel løses med nye lytter??
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et par andre med chip problemer: Redigeret af JørgenT - 05-April-2020 kl. 09:54 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Hddjarnis
Ny bruger Oprettet: 04-April-2020 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
tak. Jeg må kigge på det. Den chip ku godt være problemet
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |