|
ingen lyd ved opkald iphone 4 |
Besvar |
Forfatter | |
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Februar-2014 kl. 19:44 |
Har en iPhone 4 hvor der ingen lyd er når jeg ringer op. Modtager kan heller ikke høres og kan ikke høre mig. Har prøvet med høretelefoner det er samme resultat. Ved afspilning af musik fra evt Youtube så virker den fint.
Skal siges jeg lige har haft lånt den ud der var ingen problemer. Så skulle min søn låne den og lige inden opgraderede jeg software men det skulle vel ikke have betydning. Skulle der være en med idé om hvad der evt er galt med den!! |
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den lille knap på siden er sat til "lydløs". Sker ofte for mig af vanvare.
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Det er tjekket.
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet en reboot? Var ude for noget lignende for nogle uger siden, og den lille manøvre fik min iPhone til at 'spille' igen :)
|
|
|
|
jan203
Funktioner
Tak(0)
|
Har prøvet rebooth vha sluk og Home knap.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |