|
Ingen lyd via hdmi samsung ue55f7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 22:00 |
Hej
Jeg kan simpelthen ikke få lyd ud af mit fjernsyn, når jeg vil se film via min wd player Har prøvet med 2 forskellige wd player,forskellige kabler,forskellige hdmi indgange men intet virker når jeg slutter boxen til et af mine andre samsung tv virker det fint. Men på 7005 er det kun mit appletv og dvd afspiller jeg kan få lyd fra. Nogen som kan hjælpe, ![]() p.s Det har virket !!! Og jeg har prøvet nulstilling af tv'et
Redigeret af vesterby - 10-August-2014 kl. 22:02 |
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
vesterby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Hvilken WD player?
Skal man vælge lydudgang i WD Players menu? |
|
![]() |
|
Hej
Det er en WD TV Live HD Media Player Satte en samsung bluray afspiller til igår, og der er ingen problemer
|
|
Vesterby
Samsung UE55F7005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |