|
Ingen lyd ??? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er enten kabel eller BD afspiller defekt. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der skulle gerne stå Anynet HDMI CEC i det menupunkt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der lige holdes alt andet uden for. Er der ikke hul igennem med afspiller direkte til TV med HDMI, og det rigtige Input er valgt, så er der et problem med enten afspilleren eller kablet. Prøv med et andet kabel og afspilleren, prøv også med en anden enhed og samme kabel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
Jeg har nu valgt Anynet CEC i BD og fået lyd igennem. ingnn billede.
Der er ingen Simplink understættelse i mit TV. Jeg tror det næste vil være at assigne billede til stikket fra BD.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Bag på Pioneer recieveren, står der ikke BD ved hdmi 1?
|
|
![]() |
|
kmd40 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2015 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 38 |
Jo men der står ikke BD i input menuen.......
|
|
![]() |
|
Så skal det ændres. Det skulle det ellers i fabriksindstillingen. |
|
![]() |
|
Jeg prøver med reset.
|
|
![]() |
|
Go ide! Der kan være andet også der driller ellers. |
|
![]() |
|
Jeg synes ikke jeg kan resette uden jeg kan se det på en skærm ?
|
|
![]() |
|
Jeg har nu fået reset min forstærker.
Men nu er der hverken lyd eller billede. BD sidder BD-in på forstæker og Anunat-CEC er tilsluttet.
|
|
![]() |
|
Hmm. Et eller andet er galt et sted, godt nok er det ikke lige Plug and Play, men så vanskeligt skulle det ikke være. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |